Nasz zespół

 


Dyrektor Szkoły
Leszek Ossowski – absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Geografii (Zakład Ameryki Łacińskiej , Instytut Krajów Rozwijających się), także studiów podyplomowych z Zarządzania Oświatą i Matematyki. Od początku kariery zawodowej związany z szeroko rozumianą edukacją. Po studiach przez dwa lata pracował dla „Gazety Wyborczej” i Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach akcji „Szkoła z Klasą”. Po przeprowadzce do Trójmiasta zatrudniony w Sopockiej Szkole Wyższej i w Sopockich Szkołach Autonomicznych, potem w Gdańskich Szkołach Autonomicznych na stanowisku dyrektora Gdańskiego Liceum Autonomicznego. W latach 2010–2013 dyrektor w międzynarodowej szkole podstawowej Warsaw Montessori School, następnie dyrektor Szkół im. Cecylii Plater-Zyberkówny. W latach  2011-2013 współpracował z Instytutem Badań Edukacyjnych będąc ekspertem w gronie przyrodników. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kadry Kierowniczej Oświaty, KIK. Prywatnie mąż Doroty, tata Tosi, Ani i Franka.


Zespół:



Izabela Lachawiec – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka Pedagogiki Rewalidacyjnej i licznych studiów podyplomowych: Pedagogika resocjalizacyjna, Oligofrenopedagogika z terapią pedagogiczną, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, Zarządzanie oświatą. Ponadto pogłębia wiedzę na kursach i warsztatach. Między innymi ukończyła kurs międzynarodowego programu promocji zdrowia psychicznego dla dzieci w wieku 5-8 lat Przyjaciele Zippiego.
W ostatnich latach pracowała jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i terapeuta w Szkole Podstawowej im. F. Chopina w Książenicach. Wcześniej nauczyciel w Przedszkolu Niepublicznym Kajtek w Adamowiźnie oraz przedszkolu Wesoły Autobus w Książenicach, gdzie pełniła funkcję dyrektora ds. dydaktycznych.
Współpracowała z Przedszkolem Niepublicznym Promyk w Ojrzanowie, w którym była odpowiedzialna za nauczanie indywidualne dziecka z niepełnosprawnością ruchową.



Dorota Ossowska
–  nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i j. niemieckiego; ukończyła studia na kierunku filologia niemiecka na Uniwersytecie Warszawskim oraz Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi na etapie edukacyjnym 0-III, w klasach starszych, gimnazjum i liceum, które zdobyła między innymi w Społecznym Gimnazjum nr 20 Raszyńska w Warszawie, w Zespole Ogólnokształcących Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Warszawie i w Sopockiej Szkole Autonomicznej. W swojej pracy zawodowej jest zwolenniczką metod opartych na obserwacji i praktycznym działaniu, odkrywaniu świata za pomocą zmysłów i doświadczeń. Jest nauczycielem ciągle poszukującym, dlatego przeszła kurs doskonalący “Pedagogika Marii Montessori w zakresie edukacji wieku dziecięcego”. Jej pasją są języki obce, rękodzieło i gotowanie.


Weronika Rządkowska – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i j. francuskiego. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Od lutego do czerwca 2017 roku w ramach wymiany studenckiej studiowała w La Haute École Charlemagne w Liège (Belgia). Jej specjalność to edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Jest aktywnie działającą Instruktorką Związku Harcerstwa Polskiego. Od 2013 r. prowadzi 1 Nadarzyńską Gromadę Zuchową “Radosne Wilczęta”.
Uczestniczyła jako współorganizator i wychowawca w licznych biwakach, rajdach, zimowiskach, obozach harcerskich. To właśnie harcerstwo rozbudziło w niej pasję do kształtowania wiedzy oraz charakteru młodego człowieka. Ma uprawnienia wychowawcy kolonijnego. Interesuje się językiem francuskim.
Lubi poezję śpiewaną oraz gra na gitarze, czego chętnie uczy innych.


Joanna Witkowska – psycholog, nauczyciel wspierający. Absolwentka Wydziału Psychologi Uniwersytetu Warszawskiego. Od kilkunastu lat pracuje z dziećmi. Prowadziła zajęcia edukacyjno-terapeutyczne dla dzieci z opóźnionym rozwojem psychoruchowym, niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami ze spektrum autyzmu (Ośrodek Wczesnej Interwencji w Warszawie, Gabinet Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka „Huśtawka” w Grodzisku Mazowieckim). Jako psycholog szkolny udzielała wsparcia psychologicznego i prowadziła terapię uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim. Doświadczenie w pracy z grupami przedszkolnymi zdobywała jako nauczyciel w Niepublicznym Przedszkolu Montessori „Wielki Mały Świat” w Książenicach. Lubi gotować, chodzić po górach, zajmować się ogrodem.


Krzysztof Karlicki –  trener szermierki, nauczyciel WF.
Absolwent AWF Warszawa, kierunek wychowanie fizyczne, magister wychowania fizycznego. Założyciel oraz trener szermierki w Grodziskim Klubie Szermierczym. Drużynowy Mistrz Polski Seniorów 1991 (z AZS-AWF Warszawa), uczestnik Uniwersjady Sheffield 1991, Członek Kadry narodowej na mistrzostwach Europy w szabli Wiedeń 1991. Prywatnie mąż Iwony, tata Michała, Maćka i Mai.

 


Paulina Czarnota – nauczyciel j. angielskiego. Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku nauczanie języka angielskiego, a także Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytetu Warszawskiego oraz lingwistyki stosowanej – specjalność tłumaczeniowa. W ostatnich latach pracowała jako nauczyciel języka angielskiego w szkołach prywatnych. Prowadziła również kursy z zakresu specjalistycznego języka angielskiego. Jej pasją jest metodyka j. angielskiego, w której nieustannie doskonali swój warsztat.

Na swoich lekcjach wykorzystuje różne metody i techniki, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci. Praca z dziećmi sprawia jej wiele radości i i inspiruje do działania. Prywatnie żona i mama Zosi.


Ayla Gruca – American Native Speaker
Ayla z rodziną przeprowadziła się do Polski w czerwcu 2018 roku. Uczęszczała do Art Institute of NYC, na kierunku design and merchandising.
Mieszkała w New Jersey, gdzie przez 10 lat prowadziła własne przedsiębiorstwo, a także prowadziła zajęcia  atletyki.
Posiada kwalifikacje ‘Doula’, osoby towarzyszącej kobietom ciężarnym. Lubi być kreatywna i spędzać czas z rodzina .


Krzysztof Marciniak – nauczyciel muzyki. Absolwent Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie (2004-2009) i Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, (Kształcenie Muzyczno-Ruchowe). Swoją wiedzę i warsztat poszerzał u wielu autorytetów w kraju i za granicą, a w roku 2012 uzyskał certyfikat „Muzykoterapia”. Od 2009 roku pracuje jako nauczyciel muzyki, muzykoterapeuta, instruktor rytmiki i tańca. W 2013 roku założył Akademię Edukacji Artystycznej i Pedagogicznej „Bajka” i prowadzi zajęcia dodatkowe w przedszkolach i szkołach na terenie powiatu pruszkowskiego. W swojej pracy stawia na rytm i ruch. Jest zwolennikiem metody Emila D`alcroze i Batti Strauss.

Od 2014 roku prowadzi szkolenia nauczycieli. Jego podopieczni często reprezentują przedszkola na scenach w powiecie pruszkowskim, zdobywając liczne wyróżnienia na konkursach piosenki i tanecznych takich jak: „Mazovia Cup” w Brwinowie, Konkurs Piosenki Przedszkolnej w Nadarzynie, Konkurs Piosenki Religijnej w Pruszkowie i Nowej Wsi.


Daniel Olenderek instruktor Capoeira. Pseudonim sportowy Contramestre Lagarto.Trenuje Capoeira od 1996 roku. W 2000 i 2001 zajął wraz z drużyną pierwsze miejsce w pokazach na międzynarodowej prezentacji grup capoeira podczas Summer Capoeira Meeting w Hamburgu.
Jest organizatorem licznych warsztatów, pokazów i festiwali brazylijskich. Trenował grupy w Katowicach ,Wrocławiu, Tychach i Tarnowie. Obecnie prowadzi zajęcia w różnych szkołach i klubach sztuk walk na terenie Województwa Mazowieckiego. Posiada licencję instruktora samoobrony wydaną przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu.

Anna Mrozowska – instruktor baletu. Ukończyła Wyższe Studia Pedagogiki Baletu i Podyplomowe Studia Teorii Baletu na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Kurs Metodyki Nauczania Tańca Klasycznego Nicol Cavallin z Opery Paryskiej.
Była pracownikiem Pańswowej Szkoły Baletowej w Warszawie jako nauczyciel tańca klasycznego i opiekun praktyk teatralnych. Była asystentem choreografa baletu “Pan Marimba” w Teatrze Wielkim w Warszawie oraz nauczycielem tańca flamenco w Studiu Taneczno-Aktorskim przy Szkole Baletowej.
Jako uczennica Szkoły Baletowej w Warszawie występowała w baletach i operach Teatru Wielkiego Opery Narodowej. Jako tancerka pracowała w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. Jest dyplomowanym instruktorem metody Pilatesa. Od dwudziestu lat prowadzi zajęcia baletowe dla dzieci i młodzieży i to lubi najbardziej. Jest mężatką i ma czworo dzieci.


Artur Piekutowski – trener rugby. Były zawodnik rugby AZS AWF Warszawa. W latach 2003-07 reprezentant Polski w Rugby Folc. Aktualnie zawodnik Muay, trener boksu. Trener personalny MMA. Wielokrotny uczestnik turnieju Muay Thai. Trenował w klubach w Warszawie (Garuda, Palestra, Prakong) z czołowymi zawodnikami KSW oraz innych organizacji.


Anita Szopa – instruktor tańca
Obecnie prowadzi zajęcia taneczne oraz ogólnorozwojowe z dziećmi od 2 do 14 roku życia.
Ukończyła liceum ogólnokształcące w klasie o profilu humanistyczno-tanecznym. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Współpracuje z warszawską szkołą tańca Hakiel Akademia Tańca oraz Akademią Edukacji Artystycznej i Pedagogicznej „Bajka”.
Taniec to jej pasja, którą z radością zaraża swoich podopiecznych. Jest dwukrotna finalistką Ogólnoświatowego Konkursu Rock’n’rolla im. Billa Haleya.
Od 5 lat trenerka kreatywności w Międzynarodowym Programie Destination Imagination , w którym uczniowie uczą się rozwiązywania problemów, tworzenia innowacji, pracy zespołowej podczas podejmowania ekscytujących wyzwań, zarządzania czasem, zasobami ludzkimi, materiałami, finansami i pomysłami. Wychowankowie Anity dwukrotnie byli na podium Ogólnoświatowej Olimpiady Kreatywności we Wrocławiu. Po tym sukcesie mogli reprezentować Polskę podczas światowej Olimpiady Global Finals.
Jako mieszkanka Nadarzyna za swoją pracę otrzymała Perłę Kultury, Nauki i Sztuki Gminy Nadarzyn.
Na co dzień spełnia się w swoim hobby, którym jest florystyka oraz wypiekanie tortów.


Anna Szymaszczyk – prowadząca zajęcia Dociekania Filozoficzne
Absolwentka Wydziału Pedagogiki UW, a także licznych studiów podyplomowych. Od zawsze zafascynowana nieoczywistością świata, człowieka i próbami ich badania.
Od wielu lat prowadzi dociekania filozoficzne z uczniami szkół podstawowych i gimnazjów. W ramach Stowarzyszenia Phronesis. stara się propagować i praktykować rozwój różnych aktywności myślowych.np ,szkollła nauczycieli w ramach projektu „Pozwolić uczniom myśleć”- organizowanego przez Stowarzyszenie Phronesis i Gnieźnieńską Szkołę Wyższą Milenium.
Współorganizatorka Labiryntu Filozoficznego dla dzieci i dorosłych w Podkowie Leśnej oraz współautorka eksperymentu pedagogicznego pod nazwą „Myślenie na scenie” – adresowanego do uczniów starszych klas szkoły podstawowej i gimnazjum.
Prywatnie jest mężatką, ma trójkę dorosłych. Lubi muzykę klasyczną. Wspaniale czuje się w otoczeniu natury.


Leszek Łabęcki – nauczyciel religii. Absolwent Wydziału Filozofii (specjalność Etyka) Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Studiów Podyplomowych (Studia Katechetyczno – Teologiczne na Bobolanum w Warszawie). Od 2001 roku jest katechetą.  Ważne jest dla niego, by dzieci poznawały i wyrażały w swoim życiu Bożą miłość. Jestem mężem i ojcem czwórki dzieci, lubi majsterkować, grać na gitarze, pływać.



Magdalena Srebrowska – psycholog. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (specjalizacja: psychologia kliniczna). Ukończyła Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Uczestniczka licznych szkoleń psychologicznych dotyczących pracy z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, w szczególności z autyzmem. Przez kilka lat związana z Fundacją Manzana, w której jako trener realizowała warsztaty psychologiczne dla dzieci i młodzieży.
Od pięciu lat pracuje w kilku niepublicznych podwarszawskich przedszkolach, gdzie czuwa nad prawidłowym rozwojem dzieci oraz prowadzi terapię z dziećmi z orzeczeniami o niepełnosprawności. W Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Szansa” oraz w Centrum Rehabilitacji Ruchowej i Mowy „RIM” zajmuje się diagnozą psychologiczną dzieci, konsultacjami dla rodziców, badaniem gotowości szkolnej oraz terapią. Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwóch córek.


Agnieszka Okła-Barwicka – logopeda, pedagog, terapeuta ręki; absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunkach Pedagogika – resocjalizacja i profilaktyka społeczna oraz Logopedia, w trakcie specjalizacji w zakresie Neurologopedii (Uniwersytet Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej). Pogłębia swoją wiedzę i umiejętności na licznych szkoleniach i warsztatach. W pracy wykorzystuje interdyscyplinarną wiedzę oraz indywidualne podejście do dziecka.
Specjalizuje się w diagnostyce i terapii zaburzeń mowy tj. dyslalia, opóźniony rozwój mowy, afazja. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Nasze Atuty więcej >>>